Min tele är min snart :D<3

Hahahha jag får min tele snart :D Ska skaffa Comviq abonnemang :D Man kunde köpa till 3000 fria mess i månaden :D De kunde man göra på telenor oxå när jag kolla där och när jag räkna ihop allt så blev de en summa mamma skulle kunna tänka sig betala sen så skulle jag kolla hur mkt billigare de skulle bli än comviq och då kollade jag på ett annat abonnemang som man inte får telen med i priset ( de andra abonnemanget hade inte min tele ) och kom fram till att det bara skulle bli 43 kr billigare och eftersom comviq är mkt bättre än telenor och syrran sagt att jag verkligen inte får skaffa telenor så kom vi på att det skulle bli bättre :D Såå jag kmr få min tele :D Hahah jo jag är glad :D Nu måste jag bara kolla med mamma om jag måste betala telen eller om hon kan tänka sig göra de nu när allt blev så billigt (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0