JAg är knas :D (jag har inget liv!)Del3

|Cicci| säger:
Hejsan hoppsan

 säger:
tjenis penis

|Cicci| säger:
hehe
kmr snart och fiskar upp er

 säger:
haha klar med rummet?

|Cicci| säger:
neej men kan inte ta in mer för har inga saker att länga det i

 säger:
haha
Vad gör jag på onsdag?

|Cicci| säger:
haha inget förutom att du ska va med mig på kvällen
elr dagen

 säger:
hehe okej, nicke kmr tydligen hit . . . .

|Cicci| säger:
vem?

 säger:
den läskiga

|Cicci| säger:
ahaaa nej fy fan du e med mig då

 säger:
Haha bra ^^ o bara så du vet fyller du år på tisdag oxå z)

|Cicci| säger:
haha jaså?

 säger:
japp och vi ska kanske på bio eller åka till en ö eller så så jag kan inte åka till sthlm z)

|Cicci| säger:
hahaha okej vem undviker du gmn?

 säger:
nicke! råka säga att jag sakna han, hade tänkt på han och ville träffas igen

|Cicci| säger:
men lilla du!! så får du juh inte säga

 säger:
haha jag vet men kan inte va taskig z)
O sen så har ju hans röst nån sjuk inverkan på mig hatar röster !

|Cicci| säger:
hahaha jag ska fan fixa en mobil som man rösten blir om gjord

 säger:
haha men då kanske jag gillar den rösten

|Cicci| säger:
haha nej för den ändrar sig varge dag

 säger:
hahah

|Cicci| säger:
så en dag kmr det va en kines som snackar haha får se om du fattar då

 säger:
hahah z)

|Cicci| säger:
vi ska bada imorrn

 säger:
okej

|Cicci| säger:
aa det ska vi

 säger:
hur många äre som kmr?

|Cicci| säger:
haha du och jag badar

 säger:
haha jo z)

|Cicci| säger:
yeeeh

 säger:
haha vilken irriterande jävel den byter färg
fast nu ären bara gul....
Dum gubbe, dum.

|Cicci| säger:
haha såg det
nej det va ju skööööön

 säger:
haha jag har inget liv
*haha

|Cicci| säger:
haha det har inte jag häller

 säger:
ahha jag har bara babblat på idag z) stackars J , stackarn måste ju ha ont i ögona efetr allt läsande z)

|Cicci| säger:
hahaha nejdå hans ägon kmr göra ont när han ser dej för att du e så HET
haha va bara tvungen att säga så

 säger:
nu måste jag terra andreas
haha

|Cicci| säger
haha ååå

 säger:
han jobbar

|Cicci| säger:
åå då ska du störa

 säger:
'jag har inget liv och skiter i att du jobbar <3
troru han blir glad? z)

|Cicci| säger:
hahah njaa venne
vad säger han? nu e jag nyfiken för jag har inte något liv jag häller

 säger:
'haha lol'

|Cicci| säger:
hahah

 säger:
hatar när han säger lol har sagt att jag inte ska prata med han på en vecka gör varje gång han säger det, men jag lyckas inte hålla mig z)

|Cicci| säger:
nej det e shiit iritterande när folk säger så!!! vrf säga så?
haha lilla stackars dej

 säger:
för dom inte ska rolfa sig (rofl=rolf)

|Cicci| säger:
hahaha

 säger:
haha ja de är såå synd om mig

|Cicci| säger:
aa

 säger:
Låter som jag har en björn som morrar utanför mitt fönster
Morrar björnar?

|Cicci| säger:
haha njaa jag tror itne det

 säger:
hehe okej

|Cicci| säger:

 säger:
haha morrar finns inte i min ordbok men 'norrar' och 'mörrar' gör z)
mössar'*

|Cicci| säger:
hahaha okejs du inga oird finns typ i min

 säger:
haha jag vet z)
bara alla mobbade som ingen använder z)
fråga andreas om björnar morrar han svara'nja vadå? '

|Cicci| säger:
haha va tråkig han e

 säger:
hahah
nu säger han att björnar inte klättrar på hus

|Cicci| säger:
joho gör dom juh visst
det e säkert han som e utan för dit hus och låter

 säger:
hhahaha
Nu ör den här igen:O

|Cicci| säger:
oj

 säger:
^^

|Cicci| säger:
vad ska du göra?

 säger:
med björnen?
slå han i huvet med soffan om han kmr in innan för fönstrena D:

|Cicci| säger:
haha nej medane

 säger:
måste bara komma på ett sätt att lyfta soffan

|Cicci| säger:
haha men då e ju supper stark
gör det!

 säger:
Haha

Haha johanna tkr jag är galen

säger:

hej

*

mjöl

Johanna säger:

?

säger:

ostsäger:

ris

Johanna säger:

what are you talking about?!

säger:

kakao

kolasås

Johanna säger:

Jag har 1300 kr

säger:

smör

Johanna säger:

du är weirdo

säger:

glass

|Cicci| säger:
hahaha det där e ju normalt

 säger:
jag vet

|Cicci| säger:
okej nu måste vi se hur veckan blir här imorrn ska vi bada på dagen
på tisdag......?

 säger:
då måste jag på toa

|Cicci| säger:
hahaha

 säger:
bio?
(bara så du vet så bjuder jag dig, de är din present)

|Cicci| säger:
ahaaa men neej det kan du inte
det e för snällt

 säger:
joho, du kan inte stoppa mig

|Cicci| säger:
mäh gå och ta din fitta någon stans

 säger:
haha
antingen bjuder jag dig eller så får du ett presentkort på 200

|Cicci| säger:
nej du bjuder mig!! det blir bra det

 säger:
haha

|Cicci| säger:
okej men ett stort problem bara vad ska vi se?

 säger:
de kollar jag upp ikväll

|Cicci| säger:
okejs smart

 säger:
im the planerare!

|Cicci| säger:
haha aa

 säger:
im the bio planerare*

|Cicci| säger:
haha aa inget mer för tror inte du planerar så bra

 säger:
Oh, andreas skulle vara så stolt över min engelska
Hahhaaha

|Cicci| säger:
haha dårå? stavar du lika dåligt som jag stavar på svenska

 säger:
Hörru, jag är faktiskt den som skriver en packlista på vad jag har med mig så jag inte glömmer nått och glömmer lappen hemma
haha de är ju på svenska z)

|Cicci| säger:
hahaha hur smart e du

 säger:
Lika som du antar jag

|Cicci| säger:
njaa tror du e lite mer smartare än mig

 säger:

™~vill ha nya SAAB 9-4X~™ säger:

a men på morgonen lär de ju ha hänt något, tänk om jag då ligger a skedar dej..

säger:

nee

™~vill ha nya SAAB 9-4X~™ säger:

de vill du inte?

säger:

™~vill ha nya SAAB 9-4X~™ säger:

tror ja inte på, tror du våldtar mej på natten..

säger:

men då sover ju du så de märker du aldrig

™~vill ha nya SAAB 9-4X~™ säger:

jaha ska jag göra samma sak när du sover då menar du?


säger:

nä för jag vaknar

™~vill ha nya SAAB 9-4X~™ säger:

tror du? min känns ju knappt...

säger:

hehe

™~vill ha nya SAAB 9-4X~™ säger:

ja tror de skulle gå utan att väcka dej iaf

säger:

nää

™~vill ha nya SAAB 9-4X~™ säger:

aja de e nog bättre att väcka dej, då slipper man göra allt själv

z)

™~vill ha nya SAAB 9-4X~™ säger:

kan lägga dej i doggy, så kan du ligga på kudden me huvet a sova^^

Mitt ex är lika normal som jag

|Cicci| säger:
hahahaha
fan va va normala ni e då

 säger:
haha jag är inte alls alltid trött

|Cicci| säger:
haha om du har gjort mkt så somnar du rätt fort som torsdag fan va vi somna fort

 säger:
Hahahha

|Cicci| säger:
Mohahahaha

 säger:

^^

sa till andreas att du trodde att de va han som morra utanför mitt fönster

Han:haha lol? va vet hon om oss?

Jag:Allt

|Cicci| säger:

hahahaha

och han sa vadå då?

 säger:

han svarar inte Z)

|Cicci| säger:

haha nej han blir väl rädd

 säger:

ahha japp z)

|Cicci| säger:
stackars liten

 säger:
mmh ;(
min toa luktar kalas puffar z)
Blev lite nostalgisk när jag gick in

|Cicci| säger:
hahaha
min luktar blomma

 säger:
Haha trevligt
nu blev jag sugen på kalaspuffar

|Cicci| säger:
aa
nej ush det e inte så gott

 säger:
hehe nä jag vet

|Cicci| säger:
hahaha ska du äta något som inte e gott jaa du e ju normal

 säger:
klart jag är z)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0