JAg är knas :D (jag har ett liv!)Del 1

Johanna säger:
tjudelehu

 säger:
hej
*mjöl

Johanna säger:
?

 säger:
ost

Johanna säger:
Vad heter de där bröden jag åt till frukost hos dig?
Vete..

 säger:
kaka

Johanna säger:
Okej, thx

 säger:
ris

Johanna säger:
what are you talking about?!

 säger:
kakao
kolasås

Johanna säger:
Jag har 1300 kr

 säger:
smör

Johanna säger:
du är weirdo

 säger:
glass

Johanna säger:
^^

 säger:
mjölk

Johanna säger:
;^)

 säger:
morot

Johanna säger:
...

 säger:
vete
smörgåstårta

Johanna skickar:



Johanna säger:
får jag lägga ut den bilden på min blogG?

 

 Det gick inte att ta emot filen Maj o Juni 1138.jpg från Johanna.

 

 säger:
gör så du ^^

Johanna säger:
thanks

 säger:
maskrosor
Vetemjöl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0