Hejsan

Jag önskar att jag hade ett hem. Bara ett ställe som jag skulle kunna känna mig mig trygg på. Där jag skulle vara hemma. Jag har ett ställe, och de är bara mitt. De är ingen annan som varit här med mig. Även om jag varit nära på att ta med nån så känner jag att det är bäst om bara jag vet. Jag sitter där nu och de känns jätte bra att ingen vet var jag är och ingen vet att det här stället finns. Hit går jag alltid om jag vill bort men jag kan ändå inte slappna av helt. Just nu skulle jag vilja stanna här minst till imorn men de vet jag inte går. Drf skulle det vara skönt att ha ett hus eller liknande att gå till . Där jag får stanna och bara vara hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0