29/7 - 09|Funderingar

Jag vet inte.. Haha ja de är väl alltid bra att börja ett inlägg med dom orden z) men ja.. De här är inte ett sånt inlägg som jag skrev massa av förut men har börjat kolla på andra utbildningar igen. Fast de känns som inget som är så rätt för mig som foto. men jag känner inte längre de där suget efter att ta kort. Känner att de aldrig blir nå bra så vrf görat? Kollade på bilder som jag tog förra året och märker att jag utvecklats men kollar jag på bilder från i vintras tkr jag att jag bara blivit sämre.. Kan ha nå med att göra att jag inte tkr om sommaren.. Jag vill åka nånstans för ta bilder, vill inte gå runt här för de är så tråkigt.. Och mina bilder som jag tar här har ingen mening.. Finns ingen anledning till att jag har hela min foto blogg med 1000 maskrosor, Och sen så är jag så missnöjd med mina paris bilder. Allt är bara turist bilder, finns inget som visar staden och sånt. Vill åka dit igen, nu när jag inte behöver göra turist saker utan bara kan gå runt där o uppleva staden med min kamera.. Så jag kan visa den riktiga staden och inte bara alla bilder som alla sett. Alla vet hur eiffeltornet ser ut, men vet ni alla att på kvällarna så sitter ungdomarna längst seine och dricker o har trevligt? Såna bilder vill jag ta. Såna bilder visar staden och de är de jag vill.
Jag har alltid tänkt att jag inte behöver resa så mkt för vara fotograf fast jag vet att de är precis de man måste och de är drf jag tvekat på allt.. Men nu känner jag att jag kan resa, jag vill visa världen genom min kamera.

Hehe bara jag som tyckter att det ändrades mkt i de här inlägget? z) Eller så va de mina tankar som ändrades och jag inte kunde skriva ner allt.. Jag orkar inte läsa igenom allt så vet inte va de blir z)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0