10/1 - 09|

Fan vilken fullmåne! Sjukt fint.. Ser ut som en sol som lyser upp.. Och snön som glimmrar,..Haha  
För fler bilder, gå in på mahjjo.blogg.se :)

Har löst mitt lilla yrkes kris, och de hår bli djur,. Håller mig till det jag bestämmt mig för, det är bäst :) Skulle aldrig funka som fotograf, och ville nog egentligen inte jobba som de, det var utbildningen jag ville ha.. Menmen :) Nu så vet jag skola, vet inriktning, vet profil,.. Men när jag tvivlar så påmin mig om vad jag egentligen vill göra :)

Känner mig så tråkig idag :P orkar inget och känner mig deppig samtidigt som jag är glad :P Haha måste sova mer z) Så jag går upp o vilar en stund ^^ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0