31/1 - 09|Fotobloggen

Kolla fotobloggen  för se bilderna jag tog ute på isen idag :) Va ute och åkte idag igen, fast den här gången med mamma, eftersom hon inte ville åka själv :) isen sjöng som man säger när den knakar till länge när den fryser på lr smällter.. Mamma tkte de va läskigt, men jag brydde mig inte eftersom jag trodde den bara gjorde de när de frös :P Men när vi kom in såg jag att de va -2 ute så jag antar att de frös ^^


Annars idag har jag inte gjort så mkt,.. Men nu tkr jag alla ska gå in på fotobloggen och rösta på finaste bilden :) Resten av kvällen tänkte jag sitta och fundera ut vilken bild jag tkr ska representera Januari i månadens bild :) Skulle gärna vilja ha hjälp så ni få kommentera vilken ni tkr har varit finast den här månaden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0