28/1 - 09|Konstanteranden

Hehe jag satt precis och kolla på gamla bilder på Charlie, fan va han har förändrats! Ny hårfärg och ny frisyr.. Shit asså x) Kände knappt igen han först , förlåt älskling <3 Sen kolla jag på bilder på mig då när vi blev tsm och nu vill jag klipp aav mig mitt hår! z) De har jag velat ganska länge, men nu när jag såg hur hag såg ut då och gemförde med nu så ska de av! z) Visst, jag gillar att ha långt hår, men jag är finare i halv långt,.. Mellan axlarna och pattarna vill jag ha ..
Tips på ny frisyr ?

Borde egentligen sitta och plugga no'n till imorn (fy mig), Men jag orkar verkligen inte., Har suttit hela veckan från jag kom hem från skolan till 8 och bara pluggat och idag orkar jag bara inte. Jag är för trött för lära mig nått så då känns de inte som nån idé , men jag ska försöka lite senare :)

Har inte varit och fotat sen 10 JAnuari! De är 18 dagar sen, om man inte skulle räkna när jag va och åkte skridskor, men då va jag ju inte ute för bara fota så de räknas inte. De har ju inte varit nå bra väder för de, men jag tkr ändå de inte känns så trist z)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycker att det blev asfint när du hade klippt dig ganska kort & lugg. :) <3 Har säkert någon bild på det som jag kan skicka över om du vill? Puss

2009-01-28 @ 20:56:44
URL: http://enlarssons.blogg.se/
Postat av: sara :)

jag tycker att du ska klippa dej lite kortare, och mycket uppklippt :)

2009-01-29 @ 20:55:37
URL: http://saraseera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0