18/1 - 09|Jävligt kul dag :)

Va på komfan idag, det var ganska roligt för en gångskull z) Jag har knappt fått sova på hela helgen och va väldigt dampig z) Uppskattades z) Vi ska hålla i gudstjänsten nästa söndag så vi skulle skriva egna böner och jag, cicci och Matilda skrev vår egna version av 'gud som haver barnen kär,..' Den blev ungefär;
Nått typ:
Gud som sover gott
Tack för musiken jag fått
Var jag än i tonerna vänder
Står justin timberlake i Ciccis händer
Han kmr och han går
Tack för kondomerna vi får
Amen.

Fast sen så blev vi seriösa(re) och han läste upp massa saker vi skulle ha med i vår bön,.. Vi hade missuppfattat honom, vi skulle bara skriva upp saker som var viktiga för oss, inte skriva bönen än,..Men vi hade skrivit upp en viktig sak för alla och sen börjat skriva. Matilda tog Musik, Jag sova och Cicci kärlek,.. Sen åt vi Tacos, samma som jag åt igår :P Efter det så fick vi ett papper med repliker som vi skulle göra ett drama av.. 4 i varje grupp. Jag och Cicci (Dom kortaste) hamna i samma som Andreas och Tobbe (Dom längsta) Och det var inte så kul när vi stod där och dom stälde sig väldigt nära och spände blicken i oss z) Dom va läskiga z) Jag och Cicci spelade 'Alla' Andreas 'Kapten' Och Tobbe 'Johnsson' hehe jag kan mina repliker utantill *Stolt*
'Ja kapten!'
Ja kapten!
Nej kapten

Ja johnsson
ja johnsson
Nej johnsson

Hehe Jätte svårt z) Lr ja, man sa kapten istället för Johnsson ibland ochde va kul :) Och Andreas och Tobbe höll på o skojja o hade sig och de va skit kul,.. Sen av nån roliga anledning kom vi in och snacka om Kondomer (?) Och då så sa jag att jag hade några i fickan z) Och då fick jag förklara mig och då sa jag 'Man vet ju aldrig vem man skulle stöta på på stan..! Hehe jätte smart z) MEn Cicci kände att hon behövde en när hon träffa sin kille i vecka z) Sen skrev hon till sin kille;
C:gissa vad jag har ;)
M:ont i magen? :P
c: Haha nej, en kondom :) Kom så kan vi använda
M: Varför har du den?
C(Mitt förslag ^^): En snygging på konfam gav mig den och fick mig lite kåt,..
M: Jaha,... vad gjorde han då?

Hehe jag hade skit kul z) Snyggingen var ju självklart jag ;) Och jag fick hennes fantasi igång när jag gav henne kondomen z) Lr de va de jag tyckte hon skulle skriva till MArkus  :)
Efter de så skulle vi gå till folketshus och jag, cicci o Andreas gick tsm.. Och då va jag o Cicci skit dampiga och hon började nån gång (kmr inte ihåg vad vi snacka om innan) berätta att 'vi va jätte nära varandra i fredags' (Ja de ska misstolkas) Både jag och andreas trodde hon menade Hon och mig z) Sen berättade hon att hon skulle komma hem vid 8 och gick hem vid halv 12 z) Och dom hade varit väldigt nära varandra under den tiden :P Och vi hade fått veta att dom inte varit nära. Men jag ville ändå driva på och sa 'åfan, hur erfaren är han? Kan inte jag få hans nr?;)' hheehe men vi hade kul,.. Men hennes kille trodde inte hon va redo så han höll hela tiden på att ifrågasätta henne z) Han skrev ganska ofta ; vad ska du göra med kondomen?'till slut svarade Cicci 'sätta på den på en banan'
M: den bananen har tur
C:Men älskling, jag ska sätta den på din banan

Hehe och den började vi snacka om när hennes polare knullat bakon en sten medan hennes mamma va 10 meter bort och jag fick berätta om några gånger jag knullat i skogen,.. Haha Andreas va helt förstörd z) Han upprepade hela tiden 'Bananer, stenar, tall?! och mass sånt z) De va skit kul :) Sen sa Cicci 'äta banan,.. de är jätte kul att bita lite,..' Jag 'ohja, speciellt i nötterna' hehe vi hade skit kul och retade stackars Andreas z) Sen när vi kom till Folkets hus så satte vi oss bredvid varandra och han sa 'Okej, kan vi sluta snacka om bananer? kan vi inte snacka om nån annan frukt? Typ meloner?'Haha jag o Cicci la armana över våra pattar och hon sa 'ingen rör mina meloner!' haha han hade inte menat dom z) haha z)
Sen nå julspel och efter de fikade vi och dansade ut julen :) Hehe alla höll varandra i handen och sprang runt och sjöng (som man alltid gör) och de va nån liten flicka i mitten av allt, asså inte i ringen utan hon sprang runt själv i mitten.. Heh hon gjorde som alla andra och hade jätte kul :) Sen så dansade vi till 'å vi kan dansa andra hållet, andra hållet, andra hållet med' (Vi kan spela fijolijolijolej, vi kan spela basfijol och flöjt) och när alla bytte håll så stannade hon upp och sa 'va nu?' så där som en 2 åring gör ^^ Sen när vi skulle gå så kom tomten :o haha alla barn blev helt tysta z) Och han kom med försenade julklappar men jag och Cicci gick precis då så vi fick inge ^^

Hehe de har varit en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0