27/2 - 09|Prinsessan hemma igen imorn!

Hejsan :) Jag känner mig glad idag och jag har inga nerver på helspänn,.. Hel skönt :D Jobbig dag idag annars,. Sitter och lyssnar på skön musik nu och spränger öronen av mig :D De är fan de ända som kan bota en skitig dag ^^ Lr bota förresten? Kan man säga så? Johanna, min lilla stavnings/svenska expert kom hem och hjälp mig med svenskan :)
Ja, men hon kmr ju hem imorn så då får hon rätta alla mina fel ;D

Hade en sjuk dröm inatt oxå,. tror syrran skulle med ett tåg nånstans norrut och sen så stod jag på tåget och skulle säga hejdå, då stängdes dörrarna och tåget börjar rulla.. Så när jag säger till syrran att jag måste av så kollar hon lite ursäktande på mig och säger 'jag trodde du ville se Lotys önarna,.. Dom ligger ungefär halvägs upp,..' Så jag fick åka med henne upp till nå ställe bara för se dom medan tåget åkte förbi z) Men på tåger så äre massa knas folk ^^ En granne, Bibbi, Lillan ibland och massa andra som jag visste vilka dom va, men jag minns inte nu :P Och så va farmor där,.. Jag minns att jag grät skit mkt, men jag grät aldrig i drömmen,.. Lr möjligen lite i början,.. Då stod jag bara och krama henne och va så jävla glad att se henne,. Sen så blev de dröm igen och allt va mest snurrigt,. Men sen vakna man ju självklart och jag låg och verkligen försökte somna om så jag fick träffa farmor igen. Fyfan,..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0