7/2 - 09|Designad av Malin

Jag blev designad av Malin igen :) Hon gör verkligen underbara designer ! Rekomenderar alla som vill ha en ny design att kolla in henne :) Hon gör visseligen inte beställningsjobb, men det kmr hela tiden upp nya färdiga designer som du kan köpa :) Det är ju de jag gjort varje gång, och jag är jätte nöjd (: Hehe första gången så var jag precis påväg att beställa en egen men kollade runt på vad hon gjort innan för kolla efter insperation, och då hittade jag den jag har på fotobloggen, så tänkte jag skriva att jag ville ha en som liknade den, men ändå inte så lik för jag ville ju ha en egen, men då såg jag att budgivningen på den inte slutat så jag bjöd och fick den :D Den jag har på den här va ungefär samma sak, om man skippar att jag letade efter insperation, och att jag inte visste att budgivningen inte va slut^^ Ville verkligen ha den här, det var ju bara det lilla att de va så mkt rosa, men eftersom det var en färdig så gick det ju inte att ändra, men jag tkr den är fin iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0