Jävla ....

Aaaah, !
Dagen har varit bra o mys:)
Fast min käke har låst sig! Jag kan bara öppna munnen 1.5 cm! Får inte ens in 2 fingrar ! (va tvungen att mäta^^) Haha så jag ska kolla runt lite hur man får bort de... Pappa säger att jag ska pressa upp käften tills de släpper men vafan de gör ju as ont! Måste finnas nå annat... Annars så får jag gå runt med låst käft och käka soppa resten av livet! Och soppan får jag äta med sugrör för inte fan får jag in en sked i munnen! z) Jippie på mig :p De här är fan sista gången jag pussas och tuggar samtidigt :p Minns inte om de kom innan men ändå (a)

Kommentarer
Postat av: amandaaAaa

Sjukt fin blogg! :)

2009-12-30 @ 15:26:13
URL: http://amandaluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0