Data problem :s

Mitt internet har lagt av på min data :s
På syrrans funkar de som de ska o.s.v men på min kan man inte ens gå in i kontrollpanelen och göra nå internet eller nätverks ändringar :S de är som om internet aldrig funnits utan bara är en ikon på skrivbordet..
Jag starta om datan och efter det så funkade det inte.. De kommer upp när jag startar att typ 'iids'  (random bokstäver)kunde inte hittas och jag borde installera om programet (vilket är jätte lätt när man verkligen vet vad iids är för program)  o de kommer upp några såna, men de har det gjort innan internet la av så vet inte om det är något med de o göra?
Äre nån som har en idé om va de kan va för fel?  Eller vad jag ska göra för få igång internet på den?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Elise! Vår (min kanske då...) drömm har besannats! VINTERGATAN 5B FINNS NU PÅ BOLIBOMPAS HEMSIDA! ;O;o;o Dock bara några avsnitt än så länge, men I ALLA FALL! :D<3 WIEEEEEE!

2009-08-15 @ 10:49:26
URL: http://enlarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0