Lång tröök

Inledande

Fullständigt namn: Elise Anette Héléne Lindell
Din ålder: 15
Födelsedag: 15 feb
Syskon: Syrran
Hårfärg: Nå röd aktigt z)
Ögonfärg: Olika, skiftar mellan blå o grön

Förhållanden

Vem är din bästa vän?
Beck o Johanna.
Har du en pojkvän/flickvän? Nej
Hur länge har ni varit ihop? -
Hur långt var ditt längsta förhållande? nästan 11 månader
Vem kysste du senast? Dedu ;)

Grejer


Vad shoppar du helst?
Onödiga prylar som jag bara inte kan motstå z)
Har du några tatueringar eller piercings, och i så fall hur många? öronen
Hur många skor har du? 3.
Har du några smycken som kostat över 1000 kr? Nojp
Vad gillar du att göra? Kramas o gosa :D
Vad gillar du INTE att göra? Städa!
Vad gör du först på morgonen? Kollar mobilen,
Vad gör du sist på kvällen? Samma som ovan!
Hur svarar du i telefonen hemma? Elise.
Hur svarar du i mobilen? Beror på vem som ringer, oftast bara 'mmh'.
Vad ser du fram emot? Flytta om ett år så jag kan bli riktigt duktig fotograf :D
Sov du ensam inatt? japp ,
Hur skulle dina vänner beskriva dig med 3 ord? Fråga dom z)
Spelar du något instrument? Inte längre
Vad tycker du om dina vänner? Tycker mycket om dem, annars hade de ju inte varit mina vänner z )
Använder du långkalsonger? NEj o har aldrig gjort ^^
Har du ångrat något någongång? Japp, har väl alla?
Favoritdrink? Vet jag väl inte.
Favoritfyllemat? ^^.
Favoritbakismat? Blir aldrig bakis ^^
Har du några hemligheter? Om jag har!

Favoriter

Färg:
Svart o blå.
Ämne i skolan: No
Klädesplagg: Haha vet inte.. riktigt stora tröjor att gosa ihop med är alltid mys.
Sport: Ingen, 
Musik: Jag lyssnar på nästan allt.
Fras/mening/uttyck: Knas

Har du någonsin...

Snusat?
Nej
Rökt? Mjo
Hoppat bungee jump? Nää
Brutit mot lagen? Ja, det har nog de flesta gjort. Liksom, hur många cyklar inte utan hjälm när de är under 15 år..? Jag vet en hel del iallafall. ;)
Fått dig själv att kräkas? Ja
Nakenbadat? Ja
Varit kär? jodå

Extra grejer

Tar du droger?
Nej,
Vad använder du för schampoo? Olika
Vad är du mest rädd för? Höjder o min panik
Vad lyssnar du på just nu? seb-tro på os to
Vilken bil skulle du vilja ha? En jag slipper köra z)
Vem fick du senast SMS från? Andreas
Var vill du gifta dig? Vet inte om jag vill :p får se då .
Hur många MSN-kontakter har du? palla kolla^^
Hur många av dem är online just nu? samma

Slutfrågor

Pizza eller choklad?
Pizza
Tränar du? Jag rör på mig tillräckligt iallafall.
Guld eller Silver? Silver
Vilken film såg du sist på bio? Baksmällan
Vad vill du helst av allt göra just nu? åka till en viss person
Nämn något som gjorde dig glad igår:  Vet inte, va jag glad igår? z)
Vad gjorde du kl 08 imorse? Jag sov,
Vad gjorde du för 15 min sedan? Samma som nu, fast jag svarade på en annan fråga och skrev till andra personer på msn och jag lyssnade även på en annan låt. Men vänta nu... Det är ju inte samma som jag gör nu. Men men!
Det sista du sa högt? minns inte z)
Det senaste någon sa till dig: minns inte ^^ ingen pratar med mig :O :(
Vad har du druckit idag? Äcklig saft z)
Vad var det senaste du åt? kaka
Vad var det senaste du köpte? Läsk x)
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vet inte :o ska fråga johanna z hon säger att ena är vit o den andra blå ^^
Vad är det för väder hos dig nu? molnigt
Godaste glassmaken? vet inte^^
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nä, fan va ytligt z)
Sover du tungt? Sover jag så sover jag z) .
Drömmer du mardrömmar? Det händer.
Trivs du med ditt jobb? Har inget jobb. :p
Favoritklädsel? Vet inte, finns inte så mkt att välja på z).
Favoritlåt just nu? Seb - tro på os to och lily allen- who'd had known typ
Vad ser du om du tittar till höger? mörker
Vad gör dig glad just nu? Msn
Vad ska du göra härnäst? Ska ner o äta nu sen ska jag svara på alla andra frågor :p kmr snart!.
Höger eller vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Trött, men det är bra med mig.
Favoritgodis? Choklad
Kläder just nu? HAha inga z) .
Sommarplaner? Har inga,
Hur många kuddar sover du med? 4 o jag lägger alla på hög så vill jag flytta på mig i sängen så måste jag dra med kuddarna z)
Morgon eller nattmänniska? båda ^^
Är du kittlig? Haha, Nä(a).
Snarkar du? Kan hända.
Stjärntecken? vattuman
 Äckligaste insekten? hmm
Stökigt eller välstädat? Stökigt,
Längtar du mest efter just nu? ;)<3.
Vilka är ditt favoritpar skor? Haha vet inte
Har du lugg? Ja, men den är väldans lång.
Gillar du sport? Jadå, vissa sporter.
Vill du ha barn? I framtiden,
Vilka språk kan du? Svenska, engelska och lite franska
Borde man röka på pubar? Bryr mig inte så mycket.
Är du stolt över ditt liv? Vet inte z) .
Vilken låt lyssnade du på senast? Rihanna - breakin' dishes.
Vilken stad vill du åka till i skrivande stund? Stockholm  
Har du ngt djur? Hund o kanin.
Tittar du mkt på tv? Nja, inte så mycket faktiskt, finns ju aldrig nå bra.
Har du varit med i lokaltidningen? japp z)
Vad kostar det du har på dig? har inget så de är nog gratis z)
Vilken färg har dina väggar? Tapet z)
Vad gör du när du inte kan sova? Smsar och lyssnar på musik, eller kollar på tv. Är datorn på sitter jag vid den.
Har du duschat idag? Nej, men jag ska imorn
Vad gör du om ett år? Flyttar hoppas jag :D.
Brukar du läsa horoskop, isf brukar de stämma? Om man hittar något i en tidning ja, men det är inget jag varken kommer ihåg eller tar seriöst.
Brukar du svära mkt? Nä tkr jag inte (a)
Bästa fikat? De som är gott o hembakat
Det dyraste du äger? Min älskade kamera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0