8/8 - 09|

Hejsanhoppsan (;
Gårdagen spenderades i stortsett i och vid Saras pool ^^ Dom var hundvakter till Soja och Soja älskar vatten, men hon hoppade aldrig i :p men de såg ut som hon va påväg några gånger :p man fick stänka lite vatten på henne som hon hoppa runt o fånga ^^ Jätte söt hund! Helt hyper o så z) Skulle kasta hennes pinne några gånger och ibörjan så hängde jag mig över poolkanten men då kom jag knappt över stacketet ^^ Kasta bäst om jag är kvar i vattnet, gjorde gör mindre ont i magen oxå,,
Har kommit på att det är mkt skönare att bada med Sara i pool för där kan man hålla koll på henne :p När vi badar i Andersvedja djupet så är vattnet så skitigt att man inte ser henne och hon brukar simma under vattnet o kittla folk eller så dyker hon ner o kommer upp 5 cm från ens fejs o har spärrat upp ögonen och blåst ut kinderna z) Skit lästigt, hon ser ut som en jätte fisk då! z)  
Vi gick ur vattnet när jag fråga Sara om solen såg rosa ut under vattnet och sen när jag kolla på himlen så va den lila z) Fast jag tror himlen faktiskt va lite blå-lila igår, bara de att Sara har fel på ögona (a) Men vi spelade 5 i rad och sen kolla vi på 'dont mess with zohan' (tror ja den hette) på Saras nya iphone,. Så överdriven film! Haha den va ifs de som gjorde den rolig z) Såg aldrig klart filmen för vi tröttna o gick o åt lite vinbär istället z)

Idag så äre grannsamverkan och Johanna kommer hit =D Och imorn så äre loppis o då vet jag inte om dom kommer : ) men imorn så kommer Cicci hem oxå så  om hon kommer hem o är pigg så ska jag tvinga henne på loppis z) Hon åker ju iväg sen igen och kommer hem bara nåndag innan skolan börjar ! :o 
Och äre nån annan som känner att den vill göra mig rikare så äre bara komma, bara åka mot vätö och sen äre skyltat från lite efter nysätra ^^  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0