29/8 - 09|

Hejsan :) Sitter o lyssnar på ken rings låt jag la in igår.. Så sjukt bra. Hehe sitter o gråter varje gång jag hör den :p Ifs har jag gråtit sen jag kom hem igår och de roligaste är att jag inte vet vrf z) Jag är ju lite felkopplad som dom flesta redan vet och antar att de är dax att tömma tårkanalerna lite z)

Onsdag till fredag va jag på lägerskola i Grinda och jag va nog den ända som inte ville hem :p Älskar att tälta ! Hade nackspärr i torsdags och är lite allmänt öm i kroppen, men de är smällar man får ta. Finns ju inget gott som inte har nått dåligt med sig :) De är ju så mysigt! Bara få krypa in i tältet o gosa ihop sig med sovsäcken o allt luktar tält o så z) Va nära på att skriva att de va första gången i år som jag tältar men jag sov ju i tält med Cicci tidigare i sommar. Annars så brukar jag ställa ut tältet så fort de börjar bli lite varmt på sommaren och sen så tar jag ut massa saker dit och sitter i tältet hela dagarna och sen när de är tillräckligt varmt på kvällarna så sover jag där ^^ Tältet har inte varit uppe alls iår.. Känns lite synd nu när sommaren är slut :/
Hade tänkt sticka iväg med Beck en vecka o sen skulle jag, Cicci och några andra ta båten ut till nån ö och stanna några nätter .. Men sommaren är för kort för alla planer man har z) Och jag o Cicci har kommit på att vi inte ska träffa folk tsm z) Alla skulle bara bli galna efter en timma z) Så dom skulle troligen ta båten och sen hade vi suttit fast på ön o flummat o haft as kul z)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0