31/8 - 09|Stress

Fan jag kan allt till geografi provet nu =D Eller nästan, kan inte alla lake'ar i usa och så glömmer jag va montenegro heter ^^
Suttit och lyssnat på ken ring under tiden jag pluggat. Han är så jävla bäst! Måste fan köpa skivan om 2 veckor! Får tårar i ögona för nästan varje låt.

Idag i skolan så har det inte hänt så mkt,. Har bara kommit på att jag blir jävligt stressad för saker man inte ens borde bli stressad över z) Jag blir inte stressad om jag har mycket att göra eller alla andra är stressade utan jag blir strassad av allt lugnt.. Jag går snabbt även fast jag inte ska nånstans för går jag långsamt blir jag stressad. Lugna låtar gör mig stressad. Sitta o vänta på något är stressande, t.ex om jag ska med bussen eller vad som.. Ska jag förska slappna av så blir jag stressad.. Allt sånt skit,. Går fan runt stressad hela dagarna, och de är ju inge bra för är jag stressad får jag panik z)
Kolla på böcker medan vi va på arlanda o vänta på planet till paris förut och hitta en bok som hette typ 'aldrig mer stress' eller 'stress va är de?' minns inte riktigt va den hette men de va nå sånt.. Kolla på den och Héléne sa 'du vet väl inte ens att stress finns?' o så skratta hon z) De är väl just för jag inte har nån stress för göra saker och de va ju troligen de den boken skulle handla om..
Vet inte riktigt vad man ska göra för bli av med sån här stress? Finns de ens nått liknande? Att man inte kan slappna av för man har massa att göra fattar jag, eller att man har bråttom nånstans, men jag har ju ingen anledning att bli stressad.. Klarar bara inte av att va eller ta det lugnt :s Blir galen o vill bara slå folk på tvn som är lugna, pratar med lugn röst och aldrig byter tonläge.. Eller vuxna som ska lugna ner folk.. dom är helt likadana! Känner ändå inte att jag vill bli av med att gå snabbt - går jag inte snabbt får jag ont i knäna, vill störa mig på folk, men vill kunna ligga i sängen o se på tv utan att bli grymt rastlör o börja vandra runt.. Springer liksom upp o ner för trappan o hoppar upp o ner från sängen bara för jag känner att jag måste röra mig annars blir jag galen.. Händer att jag sticker ut o cyklar o när jag kommit en bit kmr jag på 'fan jag ville ju se den filmen!' ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0