sömnig tråk

 

STEG 1
- Namn: Elise Lindell
- Smeknamn: Lix, mahjjo, macki, allt möjligt
- Födelseplats: ks
- Ögonfärg: olika
- Hårfärg: Rödtott
- Längd: 160-nånting
- Skostorlek: 39
- Vikt: för mkt ^^
- Höger- eller vänsterhänt: Höger 
- Stjärntecken: vattuman

STEG 2
- Skor som du bar idag: Skitiga gympadojjor
- Rädsla: Höjder
- Målsättning: Kunna leva som fotograf

STEG 3
- Din första tanke när du vaknade: Fitta 
- När somnade du: ingen aning

STEG 4
- Pepsi eller Coca Cola: cola
- McDonalds, Max eller Frasse: Max
- Adidas eller Nike: Palla
- Choklad eller vanilj: inget.

STEG 5
- Svär du: ibland så
- Sjunger du: mja helst inte så jag hör
- Duschar du varje dag: nästan 
- Röker du: nix
- Tror du att du någonsin varit kär: Ja
- Gillar du skolan: haha noep
- Tror du på dej själv: Nää
- Blir du åksjuk: Nääp
- Tycker du att du är hälsosam: Nää.
- Gillar du åska: Kan va mysigt sålänge man sitter inne och inte ensam z)
- Spelar du något instrument: Nep :D

Har du under den senaste månaden..

- Druckit alkohol: japp
- Rökt: senast i maj tror jah?
- Gått på dejt: Nej
- Shoppat: Ja
- Ätit en hel ask müsli: haha nej 
- Ätit sushi: Nej
- Stått på scen: näj 
- Blivit dumpad: japp :D
- Skejtat:
- Färgat håret: nej
- Stulit något: nej

I framtiden..
- Hur gammal vill du vara när du gifter dej: Vill inte gifta mig
- Namn på barn: Finns förslag
- Ditt drömbröllop: finns inte
STEG 9
- Antal människor du skulle ge ditt liv för: mmånga.
- Antal CD skivor du äger: många
- Antal piercings: öron
- Antal tatueringar: Ingen alls
- Antal gånger har du varit med i tidningen: 3 tror jag ?  
 - Antal saker du ångrar: ångrar inte saker, de är bara onödigt

Brukar du..
- Titta dej själv i spegeln: Ja
- Gnälla: inte va jag vet ?
- Skrika: mja när jag är hemma
- Sova: så ofta jag kan
- Ha ångest: Nepp
- Skada dej själv med flit: haha nej  
- Vilja dö: mja
- Drömma mardrömmar: minns aldrig när jag drömmer  
- Ta droger: Ne
- Gå till kyrkan: Nej
- Gå i skolan: Ja 
- Ljuga: Nej
- Hata folk: nä 
- Lita på folk: mja

När..
- Åt du senast: vid 7
- Läste du en bok senast: några dagar sen..
- Var du på konsert senast: Ett tag sen
- Köpte du något senast: en läsk igår?
- Svor du senast: nyss
- Sjöng du senast: idag
- Klagade du senast: vet inte :P
- Är det sommarlov: om jävligt länge


Vem..
- Saknar du: U
- Vill du döda: ingen
- Vill du slå: många
- Vill du kittla: Cicci!
-  kramade du sist: Beck
- Vill du prata med: Många
- Skrek du till sist: Pappa
- Vill du vara som: mig  
- Sårade dej senast: ....
- Fick du sms från senast: Cicci :p
- Ringde dig senast: pappa

Har du..
- För många vänner: Nej
- Tvångstankar: Nej
- Någon annan psysik sjukdom: japp
- Skadat någon: Ja
- Färgat håret:
- Brutit några ben: Nej faktist inte 
- Egen dator: yäs
- Gjort bort dig rejält: nä
- Bra självförtroende: nåpe
RANDOM

när fyller du år? - 15 februari
några piercingar? - Svara inte jag nyss på de..?
vad har du på dig just nu? - Mjukis o tröjor
vilken årstid är bäst? - Vinter. 
vad tycker du mest om hos dig själv? - Ingen aning
vem älskar du mest på denna jorden - Min familj å mina vänner.
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - tsm med någon
vänner:

vem vet allt om dig? -ingen
vem är den roligaste av dina vänner? oj många!
vem är snyggast av dina vänner? - jävvlar vad svårt, alla är snygga! 
vem av dina vänner är mest "evil"? - Beck eller cicci
musik:

lyssnar du på musik just nu? -japp
vad gillar du för musik? - oj blandat... gillar mkt

kärlek

är du kär just nu? - mja
har du kysst någon idag? - nej
har du kysst någon de senaste 48 timmarna? - njeaaa
har du ett förhållande? - nej
är du romantisk? - nä usch
har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - näj..
har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - troligt
vill du vara singel eller ha ett förhållande? - De är helt underbart att va singel! Men ett förhållande är inte fel ibland
har du varit tillsammans med två samtidigt? - nää,
vem sov du senast bredvid ? - Cicci
när fick du din första kyss? - 12 år va man väl tror jag
hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - haha, ingenaning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0