25/8 - 09|

Jag har fått jobb =D Inget spännande jobb men de är iaf 1500 i månaden o jag jobbar 3 timmar i veckan ^^ Fan va härligt med pengar :o är van med att få pengar vid jul o när jag fyller år och sen om de händer nått, som i år fick jag pengar från konfan, men de ska jag klara mig på om jag inte får pengar till kläder eller så.. Men de är härligt med pengar :D speciellt eftersom jag vill göra så mkt =D

Och min hälsena har svullnat och jag kan inte gå :S de gör ont på höger sida av höger hälsena.. Vet inte va de beror på men de gör så ont :( Pappa tror ju bara jag inte vill tälta men de vill jag ju! vill bara kunna gå imorn z) Kan ju inte bära 2 stora väskor och sånt när jag hoppar på ett ben z)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0