15/8 - 09|Kräftor

De va inte alls så svårt att hålla på på så stort som jag trodde, de känns mer naturligt :) Däremot så märker jag att de som jag gjort mkt den där kvällen, liksom de som kännetecknar dom sakerna, dom kommer fram här, där jag inte vill ha dom :p ser ganska så sjukt ut z) Menmen, får få det att funka för nu vill jag inte göra om:) Förhoppningsvis blir jag hel nöjd, men tror inte de när jag kollar på de nu.. Menmen, man kan ju alltid hoppas :) Och jag ska göra mitt bästa :)

Nyss kom jag in o har precis ätit kräftor :) Mums :D Förra året hade vi jätte bra kräftor som va jätte goda, o även fast dom här oxå va goda så går de inte att jämföra :p Menmen:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjenixen!

kika gärna in och kolla in min blogg & kommentera så är ni super snälla. vet du hur mkt det är för mig att få en liten kommenar. <3

2009-08-21 @ 10:59:42
URL: http://bebbefun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0