15/8 - 09|

Jag har börjat med en sak som jag inte gjort på över ett år, fick sjuk insperation för nån kväll sen och höll på  jätte mkt. Men grejen är att jag helt glömt var jag lagt mitt matrial.. Då höll jag på ganska litet, men har flera gånger nu efter den här kvällen känt att jag vill hålla på större och vet att jag har material så jag kan göra större.. När jag gjorde förut gillade jag att göra litet men nu känns de som att jag ska göra stort. Och jag vet att jag har så jag kan göra de.  Har hållit på på ett material som inte alls är gjort för de jag håller på med..
Vet inte vrf jag börjat igen.. kan va för jag är i en foto torka och behöver få ut min kreativitet på ett annat sätt?

Haha fan va jobbigt de är att skriva när man inte vill skriva va de är z)


update; haha gissa va man hitta så fort man öppna lådan o lyfte på en sak? z) Jag hade ju redan kollat där! ^^
Fast nu är de lite lläskigt för så stort har jag aldrig hållt på z)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0