14/8 - 09|Tröja beställd

Fyfan va glad man kan va!  =D Haha mamma blev lite misstänksam när jag kom ner i köket med värsta stora smilet på fejset z)
Jag har precis beställt en tröja från KanDee z) De kanske inte låter som nått de är typiskt mig att bli super glad över men nu är jag de :D KanDee är så jävligt bra konstnär! Tkr de är helt otroligt hur bra hon är, och hon började trycka sina tavlor på tröjor för ett tag sen (börja kolla hennes blogg i veckan så vet inte hur länge sen de va) MEn först så såg jag den här tavlan o den kändes så sjukt 'Elise' och sen så såg jag att hon tryckt ut den, men den va slut såld, sen så hade hon sålt ut den igen, bara i annan färg,. Om jag inte minns fel va den första i grön o den andra blå. Men nu så säljer hon nya och den här gången är dom röda ^^ Men den är så bra ! Direkt när jag såg den så skickade jag beställnings mailet ^^ Hoppas bara jag får den nu, så jag inte va försent ute :/ De är ju en begränsad utgåva.. MEnmen ^^ Nu ska jag vara glad o hoppa runt lita :D

Tänk va små saker kan göra en så glad ^^

Gå in på http://kandeedrawings.blogg.se/ o kolla in de hon gjort och beställ en tröja själva, eller en tavla :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0