15/4 - 09|Beck


Va ju hos beck igår (:
Vi gick upp till flygis och sen till stenhjulet. Men stenhjulet är borta! Antingen har don flyttat de lr täckt hela med jord,.. Fan va förbannad jag blev z) Men vi satte oss en bit bort ändå :) Och det blev ju fint väder fast smhi sagt att se inte skulle de så jag hade bara en tjocktröja på mig men inget under och de va så nedrans varmt! Men vi tog av oss träjorna medan vi åt glassen :) sen så la vi oss ner och sola och då drog jag av mig mina byxor oxå och hon sin kjol z) De kunde nog sett ganska fel ut om nån gått förbi z) Menmen,..
Vi gick till Lomarn sen till en sak som Beck kallar 'karusell' ^^ Hon får alltid skit ont i röven efter och jag fattar inte hur hon sitter för jag tkr den är skit skön z)
Sen så drog vi till ö&b och tog energi dryck och sen hem til henne :)

Bilder och de finns på Becks blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0