13/4 - 09|Hjälp tack

Nu kmr ett nytt framtids inlägg..
Jag funderar på om jag ska gå djurskötar inriktingen iaf,.  För nu har jag nyss tittat på viasat natur (sa ju att jag skulle vara säker på att jag vill vara fotograf till jag kollar där) men jag vill inte bli djur vårdare på djurpark längre utan de är mer att jag vill jobba på hem för vanvårdade och övergivna djur. Jag skulle aldrig klara av att sitta på kontor hela livet utan jag behöver ha kontakt med natur och djur för inte bli galen. Men ska jag jobba som fotogarf i studio så är de i stortsätt som joba på kontor om  man tänker på att jag bara sitter inne,.. Visst de är inte som att jobba på kontor annars men fan... Jag vill känna att jag gör något för nån och hjälper.. Och jag tycker det är viktigare med djur än människor för de finns fler som hjälper människor och människor som blir vanvårdare kan säga till så folk vet men de kan inte djur. Jag vet att många inte håller med mig men jag har alltid tyckt att djur är viktigare än människor.
Jag kan fortfarande bli fotograf efter en djur utbildning, men jag kmr ha väldigt svårt att jobba med djur om jag går foto inriktning..
Va tkr ni? hur ska jag göra? Leva en dröm och bli galen lr hjälpa djur och slippa bli galen och ändå få hälla på med de jag älskar?

JAg vet att de låter som jag hellre går på djur inriktning men jag känner ändå att de är fotot som lockar mest,,.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0