14/4 - 08|

Jag ska göra om mitt rum snart :D Fast jag måste rensa bort det mesta jag har men de ska nog gå ^^ Jag vill typ bara ha en säng, ett skrivbord och en lite bokhylla med lite böcker och små saker.. Men alla som varit i mitt rum vet hur mkt grejer jag har ^^ Men jag känner att jag har ett mål ändå och de är skönt. Jag har hittat en säng nu som jag vill ha.. Det är en bäddsoffa eftersom jag vill ha en soffa och en säng men ingen plats i rummet. Fast jag älskar min madrass jag har nu och de är där de hela svider lite. Den är så otroligt skön och gosig och jag har haft den i minst 7 år. Och jag började sova på den när den va syrrans och hon sov hos polare för jag älskade verkligen den där madrassen. Men madrassen kommer vi ju spara och troligen min loftsäng oxå så om jag saknar den för mkt så äre ju bara att jag byter tbx .. Fast mitt rum är ju ändå ganska dumt byggt så jag vet inte hur jag ska lägga upp allt,.. Menmen,.. Jag ska jobba mkt på de nu på lovet, lägga upp en ritning och kolla på möbler. Fast jag kmr ju inte få nå nya möbler än på länge om inte Héléne skänker lite pengar till mig.

Nu ska jag äta. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0