15/4 - 09|

Har suttit och kollat igenom alla gymnasie skolor som jag letade ut förut och nu har jag rensat ut till dom jag vill lr kan tänka mig gå :P Innan så kolla jag bara så dom hade foto inriktning ^^ Så nu har jag kollat alla 20 som jag skrev upp och har 8 jag ska söka till. 6 av dom ligger i Sthlm, en i Uppsala och en i sandviken. I sthlm finns dom som jag kmr söka till lr kolla upp lite bli lite jobbigt att ha massa såna skolor utspridda över hela sverige,.. De är ju jätte många skolor som bara skriver ut att dom har fotografisk bild, rörligbild, grafisk komunikation o.s.v och inte hur man ska lära sig lr vad. de gör mig sur för tänk om de skulle varit ett bra gymnasium då får dom ju inte så många elever som dom skulle fått om dom sa vad dom hade att erbjuda.. Menmen,. Jag har mina gymnasium nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0