1/4 - 09|58 sanningar om mig

1. Jag är otroligt slarvig
2. Så fort jag lagt ifrån mig något och tittar bort2 sekunder så är det borta sen och jag måste springa runt och leta efter det
3. om det är något som jag inte kan så tycker jag det är tråkigt.
4. Jag älskar att vara för mig själv.
5. Jag skiter i vad folk tycker om mig, men om nån säger att jag t.ex har fin tröja så kommer jag tycka mindre om den tröjan och tillslut kanske sluta använda den
6. jag är envis.
7. Jag ljuger oftast inte om jag säger att allt är bra och sen 2 min senare nästan börjar gråta. Jag lever mycket i nuet och i den sekunden så kändes det bra
8. Jag gillar inte när folk säger attjag är bra pånågot eller liknande,men om man inte säger de så undrar jag vad jag gjort fel.
9. Om jag gör tester på nätet får jag ofta fram att jag har borderline för jag blir så lätt förbannad och har så mycket skiftande känslor.
10. jag älskar småbarn.
11. Jag känner mig jävligt motiverad till att gå ut och ta kort nu och går runt och klagar över dåligt väder och ljus, men när det är bra väder och ljus så går jag ändå inte ut..
12. Jag och en polare lurade alla på dagis när vi var små att vi kunde flyga på lördagar. .
13. Jag är alltid rädd för att träffa nya människor.
14. Sen jag fick min panikångest har allt jag varit rädd för blivit värre .
15. Jag yttrar sällan mina egna åsikter om ingen annan sagt innan,även om jag inte håller med.
16. Jag finner ingen mening med att jag ska bli vuxen
17. Jag har (tydligen) ett sjätte sinne i tärningar z)
18. Jag vill göra så mkt men har sen aldrig nån ork med de.
19. När jag är i skolan lr bland vänner (bara nått så får mig att slippa tänka) så mår jag bra,  så fort jag sätter mig på bussen blirjag oftas depp.
20. Jag brukade bli skit lätt förbannad, men nu så kan jag inte ta åt mig när saker händer utan skulle kunna börja skratta om nån kom och sa att dens mamama dött lr liknande
21. JAg tycker det borde finnas gymnasieskolor som bara fokuserade på foto.
22.Jag vill flytta till en storstad och inte bokvar här längre
23. Mina vänner använder oftast mig som skydd och om nånmåste dödas ber dom mig z).
24. Så fort jag sätter upp ett mål för mig själv såkänner jag mig bara så trött så jag skiter i allt .
25. Jag har inte uppdaterat min bdb sen januari.
26. När jag träffar nya människor som jag börjar se som mina polare så känner jag att jag undrar om dom verkligen vill vara vän med mig lr om dom egentligen tycker att jag är jobbig och irriterande, och de gör att jag tar avstånd och dom tror att jag inte vill vara polare med dom.
27. JAg skulle aldrig kunna ha en liten hund. Iaf inte en liten och korthårig, dom får mig att må illa.
28. Jag vill börja rida igen, menill inte rida i nått av Norrtäljes stall.
29. Jag har velat boxa sen jag gick i 4an/5an och läste boken 'Vinterviken' första gången.
30. Även fast jag själv mår piss såsätter jag alltid mig själv åt sidan och hjälper alla andra, nått jag säger till dom jag vill hjälpa att dom inte ska göra
31. Jag behöver oftast hjälp att fåmin hjärna att funka. Om man ska skriva om vad t.ex glädje är för mig måste jag kolla vad det är för andra för kunna komma på vad det är för mig.
32. Jag är en drömmare
33. Johanna om mig: Du tänker alltid på att alla ska ha det bra, och du e väldigt bra psykolog också <3.
34. Jag vill tinte tänka på framtiden och jag hatar den, men ändå så känns de så meningslöst att inte ha nå framtidsmål.
35.Beck om mig: väldigt rolig o flamsig,speciellt när du är trött,en riktigt bra vän,blir lätt irriterad när du har ont i huvudet o du tkr inte om att bli kittlad,har stora hörlurar och säger knasiga ord.
36. jag hatar nästan allt godis förutom såna där rosa/blå flaskor.
37. Jag hatar att gå till läkaren för när jag går dit är det ändå aldrig nått fel på mig.
38. Jag har ingen kontakt med nån från Kallhäll, men jag tänker mkt på dom.
39. Jag vill åka på fotoresa.
40. Jag lyssnar inte på engelsk musik utan bara svenskrapp.
41. Om jag ska gilla en låt så krävs det att den som sjunger har mysig röst, sen andra lr tredje gången jag hör en låt lyssnar jag på om jag gillar texten.
42. När saker känns för bra får jag ett behov att förstöra.
43. Jag har börjat få försämrad hörsen ör jag lyssnar så högt så jag har bytt hörlurar till ett par som inte släpper igenom så mkt ljud .
44. Jag älskar mörkt mot ljust. Speciellt när jag fotar, men de blir inte alltid så bra på bild.
45. Jag älskar att jävlas.
46. Jag är olika mot olika personer och ser det inte som jag är mig själv med baar några och nån annan med andra utan bara att jag har olika sidor som kmr fram när jag är med olika människor.
47. Jag är väldigt förvirrad och säger oftaemot mig själv.
48. Jag har svårt att hata folk.
49. Jag ser ut som en 8åring numera efetr jag klippte mig, speciellt när håret lockar sig.
50. Jag går oftast min egen väg och gör det jag vill och tycker det är patetiskt när folk måste ha andra med sig för göra nått.
51. Jag blir inte lätt beroende av folk.
52. Jag känner aldrig att jag fryser tills nån som är varm tar på mig .
53. När inget går som jag vill bli jag skit förbannad, och jag är ändå inte van vid att få som jag vill .
54.Jag har ofta ont ihuvet.
55. Jag är lätt stressad.
56. Jag får inte lika många panikattacker längre
57. Jag borde plugga nu.
58. Jag mådde lite sådär när jag skrev det här och det har påverkat många av dom här sanningarna och jag kmr förneka det lr viffta bort det om nån nämner det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0