87 saker du inte visste om mig

1. Ditt namn? - Elise Anette Helene Lindell

2. Exakt ålder? - 15 år och 62 dagar

3. Husdjur? -  Wilma (hund) och Stampe (kanin)

4. Färg på ditt hus? - Rött med vita knutar z)


5. Klass? - 8d


6. Vilket år tar du studenten? -  1013 (om jag räknat rätt z) om 4år)

7. Något jobb? - Nope men jag funderar på att skaffa mig ett helg jobb...

8. När ska du sova ikväll? - När jag är trött

9. Duschat idag? - jopp

10. Kramat någon idag? - Ja

11. Pussat någon idag? - nope

12. Vad har du ätit? - Frulle, lunsh/middag och snart varma mackor

13. Dagens klädsel? - Mörka jeans, Svart linne och fjortis tröja

14. Dagens sötnos? - Poppe

15. Dagens roligaste? - Vet imte

16. Har du många vänner? - Nä, de kan jag inte påstå men jag har dom jag behöver!

17. Vad ska du göra idag? - Vet inte

18. Vem kramade du senast? - Morfar

19. Hur många vill du ha sex med? - 1?

20. Hur många har varit otrogna med dig? - Haha ingen?

21. Har du pojk-/flickvän? Japp <3

22. Vem pratade du med i telefon senast? - Charlie

23. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Andreas 'hej, görs? :)'



FAVORIT:

24. Film? - Kollar inte så mkt på film och har ingen favorit

25. Låt? - vet inte ^^ har massa

26. Mat? - Ingen aning

27. Dryck? - ingen

28. Stad? - Stockholm

29. Land? - Vette fan

30. Ämne i skolan? - No

31. År? inget

SENASTE:

32. Personen du tänkte på? - Charlie

33. Personen du kysste? - Charlie

34. Gången du spydde? -  Minns som tur är inte

35. Gången du grät? - Inatt

36. Pizzan du åt? - i idre i mars

37. Gången du var i Göteborg? - Aldrig

38. Gången du var i Stockholm? - 2 timmar sen

39. Gången du var full? - feb/mars förra året

40. Gången du var hög? - Aldrig hänt

41. Personen som såg dig gråta? - Ingen på flera år

ANTINGEN ELLER:

42. Svart eller vitt? - Svart

43. Hund eller katt? - Hund

44. Ut och festa eller hemma och mysa? - Hemma och mysa

45. Tv-spel eller datorspel? - Tv-spel.

46. Singel eller upptagen? - Upptagen

47. Lunarstorm, helgon eller playahead? - Inget

48. Ragga eller bli uppraggad? - Bli uppraggad

49. Big brother eller paradise hotel? - Big Brother


50. Svart hår eller blont? - vet inte,.. Beror på vem

51. Blåa ögon eller bruna? - Beror på vem

52. Choklad eller lakrits? - Choklad

53. Göteborg eller Stockholm? - Stockholm

54. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger

56. Coca-cola eller fanta? - Fanta oftast

57. Pizza eller kebab? - Pizza

58. Randigt eller prickigt? - Randigt

59. Älska eller älskas? - Älskas

60. Leva eller dö? - Leva!

ANTAL:

61. Personer du älskar? - Min familj, mina närmsta vänner och Charlie såklart!

62. Personer du hatar? - inte så många

63. Personer som sagt jag älskar dig? -  Charlie, vänner, gamla killar som oftast inte menat de

64. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - 1


63. Glassar du ätit på en dag? - Äter inte så mkt glass, men när jag va liten åt jag väl ganska många

64. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Inga alls,

65. Gånger du haft minnesluckor? - 0

66. Piercingar har du? - 0 , men vill ta i naveln sen


67. Personer du saknar just nu? - 2

68. Gånger ditt hjärta brustit? - 1,  tror jag

VEM:

69. Vill du kyssa nu? - Charlie

70. Ska du träffa imorgon? - Familjen

71. Sjöng du senast för? - ingen aning

72. Hade du senast en msnkonversation med - Andreas

73. Spelade du tv-spel med senast? - Singstar? z) igår,.. annars så va de i kallhäll med martin

74. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - Charlie


75. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Typ alla om jag är på de humöret ^^  

76. Förtjänar att dö? - Vet inte,..

77. Vill du sova brevid inatt? - Charlie

VAD:

78. Gör dig glad? - Musik

79. Gör dig ledsen? - de mesta

80. Vad vill du helst göra nu? - åka iväg på en fotoresa till Afrika lr grönland lr liknande ställen


81. Önskar du att du slapp göra? - De mesta z)

82. Vill du ha nu? - En kram och puss

83. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Foto o kamera saker .

84. Längtar du till? - Bli vuxen

85. Tycker du om dina betyg? - Vill ha bättre men pallar inte jobba med de z) Kmr nog få några sänkningar i år

86. Ångrar du i ditt liv? -Väldigt väldigt mkt

87. Är det bästa som har hänt dig? - Vet inte,..


Kommentarer
Postat av: lou,

fin blogg :D

2009-04-21 @ 02:12:19
URL: http://lou.webblogg.se/
Postat av: Mikaela

Gillar du Twilight?

gå in då på denna blogg, som skriver om allt i Twilight värden! från bilder till videos, från rykten till intervjuer, och fakta<3



http://thefanpire.blogg.se/

2009-04-21 @ 20:29:24
URL: http://thefanpire.blogg.se/
Postat av: Anonym

hmm sista smset från mig?:O skit asså :O det var ju evigheter sen x)

2009-04-23 @ 19:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0