Fanihelvetesjävlapisskit!

Jag borde egentligen inte sitta här, men jag gör det ändå z)
Egentligen så borde jag ha ätit klart nu och stått och borstat tänderna men de gör jag ju inte.. Igår när jag va ute och tog kort så dog min Ipod och eftersom syrran va i Bryssel i helgen tog hon med sig laddaren som man har i vägguttaget,.. De använder alltid jag men nu va inte hon hemma och jag ville inte rota i hennes väska. Sen kom jag på det nu i morse att den va död så jag sprang ner och satte på hennes data och kaddade den där. Men eftersom jag inte har min musik på hennes data så försvann alla låtar och nu när jag skulle frulla så kollade jag och jag hade ingen musik alls kvar. Så jag fick hämta hårddisken som jag har alla låtar på och sen kopiera över dom till syrrans data.. och nu sitter jag och hoppas att alla låtar hinner över innan jag måste gå. Och sen måste jag hoppas på att jag har tillräckligt med batteri oxå..
Så istället för plugga på fysiken vi har prov på idag (och inte kan nått alls av) måste jag sitta här och vänta.

Kommentarer
Postat av: sanna ♥

Mycket fin blogg (:

2009-04-09 @ 17:01:31
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0