5/4 - 09|

Sitter och läser ett forum om förlossningar och om man ska ta bilder när man gör det. Själv så tycker jag att det skulle vara jätte roligt att ha bilder från förlossningen, men kanske inte blodiga bilder från 'där nere' lr 'ojojoj, nu börjar man se huvet' eller liknande. Men att ta bilder på mamman under tiden, och inte under dom värsta smärtorna om hon verkligen behöver sin man/pojkvän. Men jag skulle tycka det skulle vara jätte roligt att kolla tbx på den kvällen och ha lite bilder. Fast jag har ju ingen aning om hur jag skulle må, men jag skulle gärna ha lite bilder att kolla på :) Och om  man inte kan ta under förlossningen så har man ju massa gosiga bilder att ta när ungen kommit ut :)

Vad tycker ni? Skulle ni vilja att er man/pojkvän tog bilder under förlossningen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0