4/4 - 09|

Nu har jag precis beställt en ny bok. 'Kreativ fotografering med rätt exponering' heter den och jag lyckades få mamma och pappa att gå med på att betala halva priset :D Men de är ju faktiskt så,.. Fotograferingen går före allt just nu.. Jag är i desperat behov av nya kläder, jag har 1 par byxor jag kan använda och ett par som jag bara använder när dom andra träffas. Jag har knappt nå tröjor som passar och jag går runt med jacka i skolan för jag inte vill visa vad jag har på mig. Min mascara är nästan slut och jag har varken hårspray lr mousse.. Men jag sparar ju till nya objektivet så vart fan ska jag få pengar till de ? Alla pengar jag får måste gå till objetivet. Annars kmr jag aldrig ha råd z) Och jag får ju aldrig några pengar så det kommer bli väldigt jobbigt att försöka få tag på nå,.. Vi har ju inga pengar hemma heller så jag kan ju inte gå dit och tigga.. Men när vi börjat få de igen så ska jag börja kräva veckopeng,. 50 kr måste dom ju iaf ha råd att ge mig. Får se hur allt kmr gå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0