28/4 - 09|Citat ^^

Beck*seriös*-Du ger mig väldigt bra vibrationer! Jag skojjar inte!

Elise-Vi har inte så mkt pengar
Beck-Klarar ni de?
Elise-nä..
Beck-Hur gör ni då?
Elise-rånar..(lånar)

Beck-Jag tänker förhand!

Vi spelade frågespel
Beck-Det finns ett elefantspråk (ledtråd) på den här oxå

Elise-Vad är Julgrans syndromet?
Beck-När man hafr pitten i ugnen för länge

Beck*Förtvivlad*-Det är inte mitt fel att jorden ligger i en balle!

Elise-Vad är sthlms syndromet?
Beck-När man har sex



Jag och Beck har bestämt att jag ska följa med henne på ett möte.
Dinter-Och du går med dit sen?
Beck*Förvånad&överlycklig*-Ska du med?

Beck*Fundersam*-Du borde döpa om dig till pundarpojken!

Beck-Varför har dom så läskiga fiskar här?
Elise-Dom är ju inte läskiga--
Beck-Jo! Den där ser ju ut som en fisk!

Beck-Det finns fan inget folk här
Elise-Det finns två personer bakom dig och en där
Beck-Ja, men inga människor

Beck-Kolla den där!*Pekar på en fisk*Den är mobbad.. Den ser ut som dig!

Beck*Fundersam*-Elise,..Kan man ha analsex i munnen?

Beck*Lycklig*-Det här måste vi komma ihåg tills dagen vi glömmer det!

Beck*Äcklad*-Du är fan smartare än smarta personer

Beck-Jag kom inte hem vid 10 igår..
Elise-När kom du hem då?
Beck-Kvart över


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0