13/4 - 09|

Passar på att skriva ut en ny fråga när jag ändå håller på...
Jag håller på att kolla på olika saker jag vill se när jag åker till Paris i sommar . Och då känns de som att jag är i ett stort behov av ett större objektiv och de känns just då som att de är viktigare med ett zoom än ett macro. Jag har kollat på ett zoom med inbyggt macro som jag nästan har råd med nu och de är ju skönt. Men jag kmr väl få massa pengar när jag konfirmerar mig, kmr bara önska mig pengar då oxå och förhoppningsvis så kan jag få ihop till både zoomen och macron. Men vafan..
Vad tycker ni jag ska lägga pengarna på ? Macron lr zoomen?

Kommentarer
Postat av: Pågen från skåne;D (andréas)

inte för att vara sån men skulle du itne ha en data med?:P

2009-04-13 @ 23:14:53
Postat av: Elise

Haha de är mkt jag ska ha,..

2009-04-15 @ 14:37:10
URL: http://mahjjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0