28/9 - 08| Ny blogg ;D

Jahapp.. En ny blogg, igen :P Bloggspot är ju så knas,.. man kmr ju inte in på helgerna. Menmen, jag ska ha kvar min bloggspot ändå o skriva mer 'deppiga' saker/tankar där o skriva 'bloggiga' saker/tankar på blogg.se.. Jag skaffade bloggen för 6 dagar sen och har under veckan mest lekt med designen (som jag fortfarande inte är helt nöjd med, men de får va så här nu). Vet inte hur ofta jag kmr uppdatera bloggen men de får vi se :) Kmr väl göra så ofta jag orkar och om de hänt nått. Har oxå tänkt lägga ut bilder ibland, men får se hur de blir med de ^^.
Ville bara skriva de. Så nu vet alla de ;)

Vill oxå skriva att jag älskar Charlie!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jättesnygg blogg!

2008-09-28 @ 19:29:29
URL: http://lindafunde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0