28/10 - Beck :)

Gaah! Blir galen på den här designen. Vill inte ha!

Va hos Beck idag. Mysigt :D Kom till henne halv 11 och vi satt hemma hos henne i några timmar. Sen gick vi till flygis. Köpte hundgodis, 'vår choklad', sprite och cup cake. Vi tog me oss de till vår trapp och började äta cup caken och faan va dden va god! Fyfaan asså! Men sen så hade den sånt där 'guck' i mitten som jag inte tkr om så då va den inte god längre.. Den skulle varit mindre och utan guck! Sen så börja vi äta hundgodis. Saknad! Sen chokladen och jag får ju svårt att andas av choklad så de va inte de bästa, även om den va god. Sen gick vi upp till sten hjulet och åt upp allt vi sparat. Sen satt vi där o dampa ett tag och sen gick vi hem till henne igen..  
Snabb redovisning av 6 timmar z)

Efter Beck åkte jag till soc och snacka lite med dom. Hände inte så mkt.. Dom ville träffa mig själv och troligen tjata så jag vill träffa nån att snacka med. Fattar inte vrf. Har inget att säga. De händer inte så mkt i mitt liv som dom behöver veta.

Kommentarer
Postat av: Beck 8D

Hörru,det kan ju vara bra o föklara vad 'hundgodis' är z)

Annars kan ju folk tro att vi sitter o käkar riktigt hundgodis ;)

2008-10-29 @ 11:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0