9/10 - 08|Ändast de älskade klär i solsken

Just nu sitter jag här hos Beck :) Ska sova här inatt för hennes mamma är på kryssning :) Kmrnog vara trött imorn :P Menmen, vi lär ha kul. Va nere en stund för få pengar av mamma o medan jag va borta så kom hennes kusin Anton hit.. Lite spänd stämmning ^^ Vet inte hur länge han stannar men de verkar som han ska äta här iaf :) Kmr nog bli trevligt iaf :)
Va hos polisen idag.. Ett video inspelat förhör..Va på ett sånt i vintras men de va långt o ganska jobbigt. Jag va tvungen att lämna många detaljer av knullet den gången. Nu va jag bara där en kvart. O de ända dom fråga va om jag visste vrf jag va där, vad jag gilla att göra, hur han som jag knullat med är o om Charlie. Behövdes inga detaljer lr nått. Jävligt skönt!

Idag så skrev nån ful på Beck's skåp o jag blev skit förbannad! Vi hade no lektionen efter o jag ville bara ställa mig på en bänk o skrika 'Vem har skrivit "ful" på Beck's skåp?!' MEn jag gjorde inte de för även om jag är förbannad så gör inte de mig speciellt starkare så jag visste att jag aldrig skulle kunna slå sönder nån, hur mkt jag än skulle vilja. Men jag ska fan misshandla den som gjort de om jag skulle få veta. Skiter i om dom skulle slå sönder mig.

Hon är inte ful, Hon är de finaste som finns!
Och de är väldigt få som inte ser de, men ändå så lyssnar hon på dom idioter som har seriösa syn fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0