8/10 - 08|Jag behöver nån, men är helt själv

Blä dag! Palla såna här dagar! Uscha! Trött som fan! Längtar till höst lovet. Lr helgen.
Mahhahaha. Jag är dampigt trött. Stackars den som kmr ivägen för mig!
Blallala alla nsw+f (Kände bara för de. Vet inte va jag ska skriva o jag är galen!)Nu jävlar ;)
Nä men ska väl kanske jag skriva om dagen.
Minns inte så mkt av skolan.. sov jag bor dagen? Nä de gjorde jag nog inte. Inte för de skulle gjort nå skillnad. Vi hade bullslöjds prov.. Tror de gick bra :) inte jätte bra, men lite :)

Jag ska döda Elina! (När beck bestämmt sig för ge mig hennes msn) Jävla hor jävel! Tro inte du kan få min Beck ! Fitt unge! Ska sparka in kuken på dig! Även fast du inte har nån. Du kmr önska att du hade de när jag är klar med dig! GAAAAAAAAHHHH Fittnylle!

Är för förbannad o dampig för skriva mer nu. Ha de gött :)

Pussas <3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha,oj! xD fan de här inlägget har jag inte läst xD

Elise då ;)vrf hataru min elina? z)

Du och ditt temprament+mina idoter är inge brau kombination xD

älskar dig ändå fast du hatar min elina ;D<3

2008-10-10 @ 21:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0