7/10 - 08|Hur känns de att vara fri?

Sitter o pratar med Charlie nu <3 Känns lite irriterande att skriva de här men jag saknar han så de nästan gör ont! Har alltid irriterat mig på folk som skriver så, men nu vet jag hur de är.
Han ska ju ligga där bakom mig o hålla om mig medan vi glor på en tråkig film som mest blir bra för jag ser den me han. Han ska stå bara nån meter från mig o alltid vara nära.
Han ska löjla sig direkt när man mest inte orkar
Han ska göra mig förbannad och sen får han mig att skratta o pussa honom förlåt 1 minut efter.
Han ska gömma sig när man kmr upp på rummet. Även om han bara lagt sig som en boll mitt framför mig på golvet.
Han ska tveka varje gång man vill ha en puss tills man vänder på huvet o säger 'skit it då' o då ska han våldta en me pussar.
Han ska vara här o han ska göra allt de där o lite till. Men han är långt bort o allt jag hör än en röst som berättar att han saknar mig.

Dagen då... Började inge bra, min mp3 är knas så den blir helt fucked up om man låter den ladda mer än tills den är fullt laddad. O jag stoppa in den i datan igår men sen skulle mamma ha datan så jag glömde bort den. Så när jag vakna i morse fick jag lite panik o sprang ner o då är den ju helt cepe.. Den går inte att göra nått med, den hänger sig. SÅ man får vänta tills den laddat ut igen. Fick gå till skolan utan musik. Bussen är ju alltid värst. Har ju byggt ett skydd av musiken när paniken slår till. Men va för trött för kunna tänka på allt. Så de va lugnt (Tack o lov). Skolan gick segt o oron o de byggdes upp sakta men säkert. På bussen hem så känndes de som jag skulle svimma. Men kroppen lydde inte så jag satt bara där o gungade med huvet sänkt o ibland försökte jag resa mig men ramla tbx igen. De va väl inte så farlig attack ändå.. Fick in mkt luft fast de va jobbigt o hjärtat slog inte för hårt. Men man blev helt trött efter den o de va ju inte de roligaste. Tog flera timmar innan huvet sluta snurra o jag kunde andas normalt igen. Hjärtat slår fortfarande lite knas. inte som de gör under en attack , skit hårt o snabbt, utan de slutar slå ibland som de brukar göra efter en stor attack.
Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, pallar inte blogg nu iaf..

Jag är djävulens ondaste lilla varelse, men samtidigt djävulens ängel.

(Och beck's ängel så klart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0