5/10 - 08|Den trygghet du ger

Nu har de gått 10 minuter sen man pussade Charlie hejdå.. För 10 min sen gick han på bussen..
Saknar redan hans pussar, hans varma famn. Hur han alltid lyckas förstöra mys stunder när han fjantar sig.. Att han alltid lyckas få mig att skratta 2 minuter efter jag blivit jävligt sur på han.. Att han är han <3
Jag vet hur stor min lilla säng kmr kännas ikväll, jag vet hur mkt jag kmr sakna att få godnatt pussar. Jag kmr sakna att mysa ihop mig med han innan man somnar. Tryggheten att få sova i hans famn. Även om vi inte sover så jätte bra.. Vaknar hela nätterna ^^ Men hellre de än dom kvällar man vaknar själv hela nätterna.
Jag älskar dig, ditt mongo. Saknar dig.


När du tappar förståndet
Du inser snart igen
Att det inte är första gången


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0