30/10 - 08|Snuten.

De va inte så farligt idag som jag trodde.. Har inte tänkt så mkt på de under dagen och va tvungen att börja fixa mig kl 2. De va bara direkt in i duschen och stressa. Fast jag va inte så stressad.. Stod väldigt länge i duschen och njöt och sen upp och sminka mig.. Sen så gick jag ner och åt (pappa tvinga mig) och han höll på att tvätta ett par byxor till mig eftersom alla min va smutsiga .. Men han satte aldrig på torktummlaren så jag va tvungen att byta kläder 5 minuter innan bussen skulle gå men de funka och sen så va jag tvungen att föna håret och fixa de.. Tur att jag alltid sätter 'då ska jag vara klar'-tiden 15 min innan jag vet att bussen ska gå bara för dengår lite som den vill.. Men när jag gick ut så kom jag ju på at de rä den bussen jag tar hem varje dag och den aldrig går innan 3.. Men eftersom de är lov och aldrig folk på bussen då så gick den 5 i.. Men Cissi satt på bussen på väg hem så jag satt och prata med henne. Och de är ju alltid lika skönt, för då tänker man aldrig så mkt och på så sätt förhindrar man en attack. De är ju aldrig tyst när man är med henne. Jag menar inte att hon sitter och är ego och snackar hela tiden. Utan de är så att vad den ena än säger så kan den andra relatera till de och berätta om de.. Så de är skit skönt.. Verkligen en sån person som är kul att lära känna. Vi har typ varit med om samma saker. (Och jag menar inte personliga saker, utan mer 'ja, jag sov hos min polare i helgen och då kom hennes hund och gjorde så..' 'Ja, jag vet,.. Så gjorde min polares hund en gång oxå,..'). så när hon gått av så va jag ganska avslappnad och lyssna på musik och tänkte inte alls. Länge sen jag åkte buss själv utan attack. Grymt skönt. När jag kom in till Norrtälje så gick jag och satte mig på bibblan till 10 över 4 och då började jag gå mot polishuset. Men de tar ju absolut inte 20 minuter att gå dit så jag gick in på Åhlens lite snabbt.. Men hittade inget så gick dit och stod utanför i några minuter,. Då messa mamma och sa att hon skulel bli sen så vi skulle få vänta på henne. Då gick jag in, och Malin som jag skulle träffa stod i receptionen och kände igen mig direkt men jag sa att vi skulle vänta på mamma.. Så vi satt och vänta på henne sen gick vi in i ett rum. De va inte som förra gången,.. Förra gången, och gången innan de, så har jag fått gå upp i ett kamera rum och blivit förhörd där.. Men nu då fick jag komma in i ett vanligt förhörs rum och dom ville veta massa om mig och Charlie.. Fatta först inte varför dom tog upp de, men sen så kom jag ju på att jag nämt de förra gången och så.. och hon sa de oxå.. Men men.. Efter de, de tog kanske en halv timme,åkte jag och mamam upp till nån affär som har slut rea för  kolla på byxor. Men de fanns inga bra mjukisar där.. De va typ skumgummi (?) i och de stod ut och va inte alls pösiga.. De såg ut som mina lår gick ut skit långt och de va inte alls vackert.. Men jag köpte 2 tröjor, får se om de kmr bilder på de :) Köpte en mössa och vantar oxå som de säkert kommer komma nån bild på :) Mössan va lite 'goodgirl' mössa och den kändes inte alls 'elise' men jag gilla den och nu är den 'Elise' :D Får göra den till 'badgirl' :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0