29/10 - 08|Panik och depression.

Jag är förvirrad. Big time! Jag har funderat på att göra den här bloggen till verkligen som en dagbok fast mindre personlig.. Och med de så menar jag oxå att jag ska skriva om hur de är med paniken och depressionen som jag ofta skippar när jag skriver.. Igår va t.ex en jävligt jobbig dag just med paniken.. Men skrev jag nå om de? Nä. Och jag har läst ofta att de kan hjälpa om man för lite dagbok över sina attacker.. Men de är väl inte så som jag tänkt de. Men de är ju min blogg som ska handla om mitt liv så vafan, paniken har ju närstan tagit över mitt liv så vrf ska jag tysta ner de hela tiden? Jag tror verkligen att paniken styr mig. Precis innan jag skulle börja skriva de här och då oxå göra de lite av ett måste så fick jag en halv stor attack. Så har de ju oftast alltid varit. Om jag vill ta fram fakta lr skriva om de, ja då är paniken där och ska hindra mig.. De är väl mkt drf som jag aldrig skriver om de utan bara skippar de. Även om de är mkt att tänka på. Och att jag ofta tänker på de.
Vill verkligen göra den här bloggen mer personlig,..

(Och jag jobbar på ny design.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0