28/10 - 08|Allt är en kamp.



det är en kamp att varje dag orka upp ur sängen, när man bara vill sova bort livet..
en kamp att gå upp, benen vill inte bära en..
en kamp att göra sig i ordning (borta tänderna ect.)
en kamp att orka gå till bussen..
en kamp att inte hoppa av bussen och skolka från allt..
en kamp att sitta och vänta på läraren..
en kamp att le mot läraren och säga att "allt är bra" när man vet att så är det inte..
en kamp att orka jobba på lektionerna fast man sitter och tänker på att ta livet av sig..
en kamp att äta lunch med dom andra..
en kamp att inte visa att man hatar hur man ser ut och egentligen inte vill äta..
en kamp att se glad ut i skolan, dom får ju inte misstänka..
en kamp att ta bussen hem från skolan..
en kamp att vara hemma..
en kamp att verka må bra inför familjen..
en kamp att äta kvällsmat..
en kamp att inte visa hur man mår..
en kamp att inte gråta..
en kamp att klara av kvällarna..

mitt liv är en stor jävla kamp..


Kommentarer
Postat av: Beck <3

Du får kämpa på tills det blir bättre gmn,

finns här för dig 24/7 <3



Gaaah!

Jag är totalt kär i den där bilden asså,kan sitta och titta på den hur länge som helst :D

Du får faktiskt skicka den på msn så jag kan ha den som bakrundsbild på datan o visa alla vilken duktig fotograf jag har till bästavän ;)

2008-10-29 @ 19:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0