27/10 - 08|sammanfattning av idiot helg

Jaha.. De är ganska mkt som har hänt nu sen mitt senaste inlägg (inte de igår utan de där jag skrev om dagen lr va de nu va).
I fredags va de FN-dagen i skolan. Lr ja, i hela världen kanske, men vi höll på med de i skolan. De va inge kul. Vi missa vår sovmorron, inte för de påverka mig så mkt eftersom jag aldrig får de.. Men de är alltid skönt att slippa skolan. Menmen, kl 8 började vi med en aulasamling och en präst från Norrtälje kyrka kom och berättade om att han varit i Tchad och hur de varit där. Ganska intressant dom gånger man inte koncentrerade sig på att inte somna. Efter de så hade vi nå övningar i klassen o jag satt mest o va förbannad. Man fick 25 rättigheter som man skulle rita bilder till och när man va klar med de så skulle man välja bort 9 stycken. Emil och Gurk tyckte de va viktigare med musik, föreningar och liknande än t.ex rent vatten och sånt bara för dom ritat bilderna. Vi höll på med de hela dagen och sen kvart i 1 så gick vi till aulan för en ny aulasamling. De kom folk som valt musik inriktning på Roden som kom och spelade musik från olika länder. Sen så åkte jag hem. Kmr inte ihåg så mkt mer efter de..
Lördag så hjälpte jag till hemma. Va sur och irriterad o massa så.
Igår så va jag mest förbannad och sket i allt och alla. Syrran åkte till Italien med Pontus och stannar där till torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0