23/10 - 08|Jag hatar dig.

Jag hatar dig! Jag hatar att du gjorde så jag fick rätt. Jag hatar de du alltid gör! Jag blir alltid så jävla förbannad när jag tänker på dig, och nu idag när Beck tog upp de du nyligen gjort blev jag så förbannad att jag tog ut de på henne. Du är en jävla hora! Jag ville tro att de äntligen va Becks tur att ha rätt. Men så blev de ju inte. Har du nu gjort så hon inte vill veta av mig igen så vet jag inte vad jag kmr göra.
Gaah jag är så jävla förbannad! P.g.a dig så vet jag inte var Beck är och gör och har varit skit orolig hela dagen.

Och Beck.. Vet inte om du kmr läsa de här.. Men jag hoppas du vet att jag är skit ledsen. Förlåt gows.. Jag älskar dig och klarar mig inte utan dig (Vrf låter de så själviskt?). Hoppas jag inte förstörde allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0