21/10 - 08|SåVaMinTisdag.

Beck va hemma sjuk idag.. Inge kul.. Hade en jobbig depp dag idag.. En sån där dag som jag inte vet om jag mår bra lr inte fast jag vet att de är så dåligt att jag inte orkar.. Ungefär som om man skulle frysa ihjäl så lurar hjärnan en att de är jätte varmt o man svettas o har sig.. Lite så äre. Jag fryser ihjäl men min hjärna försöker lura mig. Och såna dagar blir de bara att jag blir onormalt trött, sitter tyst för mig själv o stänger av världen. Jag reagerar inte på nått. Såna dagar är inge kul.. Fast de positiva är att man slipper attacker.. Men har hellre en attack en en sån här dag.

Som sagt så va jag mest helt borta idag.. På no och elevensval så plugga vi till provet på torsdag. Fattar knappt hälften.. Menmen.. Jag gillar tisdagar.. Jag vet att jag typ är den ända i klassen som gör de men de är bara för vi har slöjd och de gillar jag, speciellt efetrsom jag gör min lilla negertomte. :) Harald sa idag att de ända roliga med slöjden va att jag sydde en neger (Lr han sa 'stickar en neger'men jag rätta han) o sen så va han ju tvungen att läxa upp mig eftersom jag sa neger hela tiden.. Men jag bryr mig inte z) Kmr alltid säga neger.. Jag har sytt klart hela dockan nu och har bara kläder, hår och fejs o sånt kvar nu :) Funderar på att sticka mössan.. De blir så tråkigt att bara sy hela tiden..


Oredigerad bild från helgen med Johanna <3


Jag har slutat kämpa för att allt ska bli bra,
nu kämpar jag bara för få de uthärdligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0