17/10 - 08|Min Prinsessa

Ja, just nu sitter jag o skriver hos Johanna medan hon är tråkig nog o läser tidningen.. Hehe hennes byxor kliar z) *Skade glädje* Vet inte riktigt vad vi ska göra idag, men nått lär de ju iaf bli ;) Jag får inte heller logga in på min msn, även om ingen vill prata me henen z). Nu gick hon o spela piano.. Menmen..

Jag tror inte de blir nån redovisning om Albin, skrev klart den igår, men de kändes inte som nått man ville ta upp inför alla i klassen. Vet inte va jag ska hitta på.. Man måste stå över 10 minuter för få mvg, mellan 3-5 för g, o 5-10 för vg,, Kmr bara stå där max 5 min.. Skiter i jävla cepe svenska.
Nån som har nå förslag på vad jag ska skriva om?

Är lite sur o ledsen idag, vet inte vrf.. sov inte så bra inatt.. men hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0