16/10 - 08|Tidsfördriv..

Va så jävla seg imorse! Palla inte upp imorse,.. Låg kvar 40 minuter för länge o fick 20 minuter på mig.. Fast dom första 10 minuterna gick jag o leta efter mina jeans.. Hann inte äta lr nått. Mitt hår har sett helt förjävligt ut o allt gick skit z)

Idag på Non så desikerade vi.. Lamm hjärta, lunga, lever, njure o sånt.. Kändes som man skulle spy.. Fast jag satt med fingrarna för näsan redan innan han börja skära så jag kände aldrig lukten..
Efter non så hade 9m musikal.. Den sög! dom va verkligen inge bra,.. Jag o Beck dampa oss igenom den för göra de uthärdligt..

Jag får kanske min data imorn! Haha lycka! Ska bli skönt! 8månader sen jag använde den
O johanna kmr ut imorn :D Lyckodag.

Nu ska jag spela sten sax påse över datan me Sebbe,

PussPuss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0