16/10 - 08|Albin <3

Sitter just nu o spelar sanning o konka med Beck..Vet ju ifs dom flesta svaren, men de kan va kul iaf :) Moahha, hon får alla sex frågor o jag får 'konka' lr 'pest lr kolera'.. Hihihi

Idag hade vi prov o jag fatta inget z) Såå smart.. Men vafan, vi ska lära oss engelska, sen så står de massa krångliga ord på svenska .. De kunde hon ju sagt från början. Cepe lärare :@
Annars i skolan så har de inte hänt så mkt.. Vi ska göra en lång muntlig redovisning som ska vara färdig gjord nästa vecka o veckan efter lovet ska man redovisa.. Jag funderar på att redovisa om Albin.. Bara för jag saknar den lilla tokern. Älskar honom fan. Min livräddare.. MEn vet inte direkt va jag ska säga.. Kan ju inte ta upp hur han fick mig bort från självmords tankar, tror ingen där inne skulle fatta hur en liten unge kan göra nå sånt.. Men de kan dom.. big time. Ska försöka komma på nått. Han är en liten ängel.. Som jag saknar så stort. Vill inte ha så mkt fakta om honom. För så mkt vet jag inte z)

Men ska nog skriva lite på de nu, Pussokram i en skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0