14/10 - 08|Allt är inte som de verkar

Försov mig imorse, tror inte klockan ringde.. Om den gjort de så stängde jag väl av den o somna om z) Menmen, Syrran börja skrika på mig halv 7 o jag sa att jag aldrig hinner på 10 minuter. Men då sa hon att jag kanske skulle få åka me henne o Camilla till 8 bussen,. Så jag gick in i duschen o duscha. Men kom på efter att 8 bussen är alltid full o de är skit mkt folk så jag sa att jag skulle få panik om jag åkte me den o att jag tar 10 bussen som nästan alltid är tom. Så jag gick o la mig o plugga So inför provet vi hade på eftermiddagen(Som jag tror gick bra). Jag gick ut me Wilma kl.9 och va ute en halv timme.. Fan va skönt de va att gå ut o gå på morronen! Förut innan vi flytta så gick jag alltid ut me henne en halvtimme innan skolan börja, från 3an till 6an. Även om jag va sjuk.. Så länge jag inte hade över 40 graders feber... Men sen så kom jag ju in vid halv 10 o tänkte sätta mig vid datan en stund.. O när jag gjorde de så testa jag om mp3an skulle funka idag och de gjorde den! Så den kvart som va kvar efter jag startat datan kopiera jag låtar och laddade mp3an. Blev massa lycklig när de funka! Sen så ladda inte den över alla låtar (De skulle ta 40 min) så jag bestämmde mig för bara ladda över dom viktigaste låtarna(Alla mina älskade shorty) :). De hann inte heller ladda klart o jag stanna o ladda tills jag va nära på missa bussen.. Men så körde bonden förbi när jag stog o vänta o fråga om jag skulle in till norrtälje o ville ha skjuss. Först kände jag inte igen henne men tänkte att 'vafan de är ju en tjej' Så jag gick o satte mig i bilen. Hon börja prata som om vi känt varann o sen börja hon prata om Wilma o syrran o sånt o att deras katt sprungit bort o fråga om jag sett den.. Då kom jag på att de måste vara bonden z) Haha jag är så duktig, sätter mig i en bil med folk jag inte känner ;)
Men jag Beck ingde mig på morronen o vi bestämde att vi skulle träffas nere i bajsparken. Smart som jag va så tänkte jag inte på hur mkt de stinker för tillfället. Kan inte gå nära de utan att vilja spy. Men jag ställde mig en bit bort. Vi skulle ju haft engelska till 10.40 men Beck trodde att de va 10.30 så vi skulle vara vid bajsparken samtidigt.. Jag kom in 10.25 o stog o vänta på henne i 15 min :p Först stod jag i skuggan men de blev för kalt så jag gick o ställde mig på andra sidan gatan :) Tur att min mp3 funkar igen :D (Dagens stora lycka). Jag hade bara 3 lektioner idag :) (oxå stor lycka+att jag fick sovmorron Kan den här dagen vara annat än bra?) No lektionen behövde vi knappt göra nått, bara sitte o lyssna. So hade vi prov. o efter de slöjd. Slapp dag tkr jag :)
På slöjden är jag snart klar med min neger tomte! Haha han är jätte söt. De finns bara ett problem som jag vill ha hjälp med.. De är en neger tomte, o de är en TOMTE, inte TOMTE MOR.. Problemet är att jag ritat upp en kläning till honom och vet inte om jag ska göra de till en tjej lr transa. Eller om jag ska rita nya kläder o göra de till en neger tomte som dom ska vara.. Annars så kan jag göra både neger tomte o neger tomtemor.. Asså inte i samma utan 2 dockor. Tacksam för förslag. :D <3

Jag har börjat får lite jul ångest redan.. Har börjat tänka va jag ska ge till Beck, Johanna o Charlie.. Och om jag är i en affär så har jag börjat tänka 'hmm, undra om jag hittar nått till mamma här..' Och så har jag börjat tänka på hur jag o Charlie kmr fira,.. Jag kmr aldrig få åka här ifrån på julen och jag vet inte om han kommer vilja,.. De är ju lixom jul,.. Men han vill iaf att vi ska fira tsm.. Vi får se hur de blir..
Prata julklappar/paket med Charlie.. Fråga om han ville ha nå 'kärleks bevis' (Vet inte vad man ska kalla de), asså nått jag gjort själv .. Typ en fotobok med bilder på oss, lr ett hemmagjort 'presentkorts häfte' Typ ett present kort på bio, massage, middag o.s.v.. Eller om han ville att jag skulle köpa nå från en affär.. Han svara att han troligen inte skulle vilja ha nå materielt (stavning?).. Men han visste inte riktigt.. Han har inte tänkt på de så mkt.. Jag vill ju hellst ge honom nått från mig nått som jag gjort just till honom bara för jag älskar honom, men jag är inte säker på att han skulle vilja ha nå sånt.. Menmen.. Kan vänta till november innan jag börjar fråga igen z)

Jag saknar Gowsen! Haha sjukt egentligen eftersom vi kramades hejdå för 7 timmar sen. Haha blev helt förskräckt när jag räkna hur lång tid de va ! Uscha! Vi är mest irriterande på varran hela tiden just nu.. Men jag tror att ju mer vi bråkar ju mer saknar jag henne. Behöver nån att bråka ihop de me! Behöver min gows!

Och jag behöver min prinsessa! Flera veckor sen vi träffades. Och jag vill med upp till Gribby.. De va mys där :) Min prinsessa <3 Haha på den där jävla sängen! nästa gång ni åker dit (om inte Charlie kmr hit) ska jag med :) Jag saknar dig, prinsessan.

Och självklart saknar jag min Bubbilubbe som inte mår bra idag. Jag tänker på dig älskling, vill inte att du ska må dåligt <3 Bibbidi-Babbidi-Boo på dig <3 Kom hit så ska jag ta hand om dig <3

Gaah jag har en sakna dag! Saknar allt o alla! Hihi !

Har inte känt för skriva på några dagar så nu jävlar ryker de om fingrarna z) Vill inte sluta fast jag egentligen inte har nå mer att säga :p Aja, får se hur de blir.. Slutar nu ändå (:

PussPuss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0