13/10 - 08|

Min tele är sönder! O garantin har gått ut.. Får gå runt me syrrans gamla (Jätte gamla) nokia. Vi ska kolla om pappas abonnemang gått ut o om de gjort de kan jag få en ny för 1 krona. Vill ha! Ge förslag på vilken tele jag ska köpa?

Igår va de konfirmation.. Först va vi på gudstjänst o dop, sen gick vi o fika, sen mat o sen så skulle vi säga folk som vi visste va i bibeln.. o sen fick man en lapp me ett namn o man skulle hitta fakta om den personen.. De va 5 timmar av min söndag.. :P

Idag så gick min mp3 sönder o de kmr va jätte jobbigt att ta sig till/från skolan till jag fått/köpt ny.. Fan! O alla mina låtar är ju omöjligt att få tag på nu.. Fan 2 av de mest viktiga jag har har gått sönder på inte ens en vecka. Cepe skit! Men Charlie va så söt o sa att jag kunde få låna hans sålänge, men de går inte jag me på för han måste ju oxå ha musik.. Men han sa att han kanske hade nån gammal hos sin morsa  som han kunde ta me :) <3 Söt saken.

Är inte direkt på skriv humör så tänkte sluta nu z) Kanske kmr tbx sen :)

Bibbidi-Babbidi-boo älskling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0